12 March 2013

SABAH diceroboh




12 FEB 2013
 
hari nie cukup 1 bulan pencerobohan keatas negeri dibawah bayu. walaupun hari nie baru aku nak tulis cerita nie xsemestinya baru hari nie aku tahu pasal kejadian nie.tiba2 hati terdetik utk menaip pasal cerita-cerita yang berkaitan dengan pencerobohan di sabah nie.

12 feb 2013 tanggal pertama kejadian kemasukkan wakil dari ' kesultanan sulu' yang di iktiraf org diri sendiri. ader ke sultan leh iktiraf diri dia sendiri.. mental suda sulu nie..hahahha :-p

dan hari nie

12 march 2013 pihak berkuasa keselamatan malaysia mengiktirafkan kawasan felda tanduo dah bebas dari penceroboh. tapi usaha menjejak saki baki penceroboh terus terus terus dicari di kawasan felda kampung tanjung batu dan sungai bilis. seingat ak, geng2 pencerobih nie ramai sangat dah le dah berpecah ke kawasan2 kampung sekitar. harap pihak keselamatan dapat tangkap la diorg semua nie. amin2 moge2 di permudahkan segala urusan pihak POLIS dan TENTERA ni.
HERO VAT69

 

5 MARCH 2013 (para 10 turun ke bumi sabah)


 POLIS PGA


Pakaian seragam penceroboh sulu


untuk pahlwan/perwira yang gugur dimedan perang aku doakan moge rohnye di tempatkan dikalangan sahabat2 nabi yang mati syahid dan dikalangan org2 yang beriman..amin. JASA KALIAN TIADA TOLAK BANDINGAN..JASAMU TETAP RAKYAT MALAYSIA KENANG SAMPAI BILA2..




ASKAR
 
AKU BANGGA KALIAN SANGGUP BERKORBAN NYAWA DEMI KEDAULATAN NEGARA DAN RAKYAT DI NEGARA NIE..

TERIMA KASIH AKU UCAPKAN.

kepada tentera, polis, tudm, tldam, apmm, marin dan sebagainye anda mmg rakyat mesia la.terima kasih banyak22 tau...sayang selalu..hahahah

kepada askar2 yang bertugas disabah.jasa mu ku titip dihati..



Lingkaran api pasific


No comments: