29 January 2013

RM200 : MEH BELI SMARTPHONE MURAH2


Samsung Galaxy 3 Mini, HTC Butterfly dan Sony Xperia Lipo.


smartphone: HTC, SAMSUNG, SONY and IPHONE 5

Dengan hanya mengisi borang permohonan penggunaan duit kerajaan sebanyak RM200 anda bakal menikmati baucer dan juga dapat bawa pulang smartphone pujaan hati anda.Tp sebelum anda beranggan dengan lebih syok lagi setiap barang yang diberikan dengan harga yang murah pasti di sertakan dengan syarat2 nye..salah satunya anda perlulah mengambil langgan daripada mana syarikat GSM/ TELCO yang di iktiraf.Contoh syarikat GSM/ TELCO adalah seperti CELCOM, MAXIS, DIGI...yang lain2 tu saya xpasti.

Memandangkan sy ni pengguna tetap celcom jadi, saya sertakan beberapa package yang celcom berikan kepada yang menggunakan duit kerajaan RM200 ni.

Ni adalah potong harga yang diberikan oleh celcom kepada sesiapa yang teringin nak guna samsung galaxy s3 mini.Dari harga RM 1199 kepada RM 588...banyak berbaloi maaa...tp dibawah ini disertakan package dan cara bayaran bulanan untuk telefon jenis ini.


S3 MINI


Bayaran kontrak dengan celcom
Untuk peminat HTC mobile, nie adalah model yang paling latest dan dia punya screen perrrr....leleleehhh...super FULL HD. screen yang paling tercanggih diantara dua-dua jenis smartphone yang sy bincangkan.memang letopzzz la sapa yang mampu beli smartphone ni.
Harga phone ni hanya dari RM2299 dan anda hanya perlu mmbayar RM1468 lepas angkat bawk balik umah la weiii....tunggu apa lagi.. :-)


HTC Butterfly

Kontrak dengan celcom

Last, Sony Xperia Tipo. yang ni harga nya dah memang murah, dengan harga runtuh yang celcom bagi nie. maka lagi la murah harga nye. Hanya bayar RM88 ringit jo.


Sony Xperia Tipo
 
Kontrak dengan celcom


** nikmati kadar terendah dengan CELCOM.hehehe  
     dok melepak kat DIGI tp guna celcom.hahahah.
** DIGI bersamamu..xkan berpisah dari tempat duduk.


No comments: