18 January 2013

DEMAM BOLA.


final piala malaysia. ( update 18/1/2013). tarikh kejadian 20/10/2012




Ape kaitan gambar diatas dengan entry yang akan aku tulis sebentar lagi ini. banyak khazanah dan 'kenangan-kenangan indah' la sangat kan...hahahah...
jom mai pakat ramai-ramai ..LISTEN..LISTEN..LISTEN apa yang aku nak khabor ni..

kejadian tersebut :

kelantan vs ATM.

***kelantan negeri kelahiran aku dan anggota-anggota ATM la paling ak
      xsuke.tpppppppp :)
.
.
.      tp la kan...tp la kan... bakal org rumah aku geng ATM..ape kisah ni.
       xsuke,benci,menyampah alih2 tang tu jugak yang sangkutnya..< jika dia jodohku>

*** aku dapat tiket freee + VIP SEAT....tp sayang seribu kali sayang, perlawanan ini hanya main kat stadium shah alam jo, xder la beza sangat tiket VIP dengan VVIP.hahaha....

*** paling bess...ni la first time aku jejak kaki ke stadium selama hidupku ini..ini pun lepas kena basuh, gosok dan siap iron lagi dengan member2 ak yang kaki bola..walaupun org rumah aku xkasi, dengan menggunakan ilmu dan kepakaran memujuk, merajuk dan merajuk alih-alih dapat la juga aku pergi cuci-cuci mata abam2 botak kat stadium tuuu... :) < tb2 niat tersalah >

*** tengok bola kat stadium memang lain rasenya berbanding di umah, kat stadium nikmat dan rse keseronokn, kepuasan time geng kita minat masuk gol lagi terase seh, lau kat umah suam-suam kuku jee...< pemalu katakan >...tp lau tengok kat umah leh dok terlentang, terbaring, xterdedah dengan bau2 hangit, bau asap rokok, bunyi bising..macam2 laa....tp semua itu...besssss.....last colllll..

GOLLLL GOL...GOLL..akhirnya ka dh x minat MAK YOOO ak WAK lan..
huhuhuhu...

yang berkaitan dengan entry aku hari ialah ATM Vs JOHOR DARUL TAKZIM HUHUhuhu...

ak nk tunggu saper yang buat kejutan, johor ke atm..harap2 atm la..hari punya game ak sokong ATM..hehehe

WATCH IT !!!!!!!

No comments: